Dietetyka - Naturalne suplementy

Dietetyka - Naturalne suplementy

Dietetyka - Naturalne suplementy

Suplementy, które mogą wspomóc pracę przewodu pokarmowego!

Czyli wszystko to co okazuje się mieć dobroczynny wpływ podczas, gdy zmagamy się z bólem brzucha, niestrawnością oraz innymi problemami związanymi z pracą układu żołądkowo – jelitowego. 


Mogą one wynikać z nietolerancji diety (np. takiej, która zawiera za dużo przetworzonych produktów lub jest ciężkostrawna), stanów zapalnych, uszkodzeń śluzówki jelit itd. 

Jak więc możemy sobie pomóc, niekoniecznie sięgając po pomoc w tabletce? 

Chciałabym Wam krótko, ale treściwie przedstawić kilku pretendentów w konkursie na „mistera naturalnych suplementów” w problemach przewodu pokarmowego. Proszę o fanfary:

1. Nasiona lnu – to kandydat zawierający kwasy tłuszczowe omega – 3, śluzy, lignany, kwasy fenolowe. Dzięki temu wpływa na usprawnienie procesów trawiennych, działa osłaniająco na błonę śluzową, polecany jest w nadkwasocie i wrzodach żołądka oraz dwunastnicy. Ponadto jest rewelacyjne dla osób będących na diecie redukcyjnej, gdyż spożywany regularnie stymuluje uczucie sytości

2. Aloes – ten cudowny produkt, to kopalnia substancji takich jak: salicylany, fitosterole, kwasy y-linolenowe, antrachinony oraz żywic. Ma działanie immunomodulujące, hipoglikemizujące, a także przeciwzapalne. 

3. Zielona herbata – ta Pani w zasadzie to miss, ale co tam. Miejsce na tej liście musiała znaleźć, ze względu na dużą zawartość polifenoli. Wg. badań dobrze wpływa na masę ciała, zawartość tkanki tłuszczowej, prawidłowe stężenie glukozy w surowicy krwi, poprawę procesów trawiennych i ogólnie ma dobry wpływ na organizm człowieka. 

Jeśli zainteresował Cię ten temat, chciałabyś/chciałbyś dowiedzieć się więcej, wprowadzić taką suplementację do swojego codziennego życia w bezpieczny sposób, skontaktuj się z naszym dietetykiem – Sonią Orszulak. 


<< POWRÓT