Dietetyka - Naturalne suplementy

Dietetyka - Naturalne suplementy

Suplementy, które mogą wspomóc pracę przewodu pokarmowego!

Czyli wszystko to co okazuje się mieć dobroczynny wpływ podczas, gdy zmagamy się z bólem brzucha, niestrawnością oraz innymi problemami związanymi z pracą układu żołądkowo-jelitowego. 

Mogą one wynikać z nietolerancji diety (np. takiej, która zawiera za dużo przetworzonych produktów lub jest ciężkostrawna), stanów zapalnych, uszkodzeń śluzówki jelit itd. 

Jak więc możemy sobie pomóc, niekoniecznie sięgając po pomoc w tabletce?

Chciałabym Wam krótko, ale treściwie przedstawić kilku pretendentów w konkursie na „mistera naturalnych suplementów” w problemach przewodu pokarmowego. Proszę o fanfary:

1. Nasiona lnu – to kandydat zawierający kwasy tłuszczowe omega – 3, śluzy, lignany, kwasy fenolowe. Dzięki temu wpływa na usprawnienie procesów trawiennych, działa osłaniająco na błonę śluzową, polecany jest w nadkwasocie i wrzodach żołądka oraz dwunastnicy. Ponadto jest rewelacyjne dla osób będących na diecie redukcyjnej, gdyż spożywany regularnie stymuluje uczucie sytości.

2. Aloes – ten cudowny produkt, to kopalnia substancji takich jak: salicylany, fitosterole, kwasy y-linolenowe, antrachinony oraz żywic. Ma działanie immunomodulujące, hipoglikemizujące, a także przeciwzapalne.

3. Zielona herbata – ta Pani w zasadzie to miss, ale co tam. Miejsce na tej liście musiała znaleźć, ze względu na dużą zawartość polifenoli. Wg. badań dobrze wpływa na masę ciała, zawartość tkanki tłuszczowej, prawidłowe stężenie glukozy w surowicy krwi, poprawę procesów trawiennych i ogólnie ma dobry wpływ na organizm człowieka.

Jeśli zainteresował Cię ten temat, chciałabyś/chciałbyś dowiedzieć się więcej, wprowadzić taką suplementację do swojego codziennego życia w bezpieczny sposób, skontaktuj się z naszym dietetykiem – Sonią Orszulak.


<< POWRÓT

Inne z kategorii: DIETETYKA

Obwisła skóra - dietetyka.

Obwisła skóra - dietetyka.

DIETETYKA

Jednak można starać się zapobiec powstaniu tego nieestetycznego problemu, tak by mieć dobre samopoczucie, czuć się dobrze ze swoim ciałem i nie ukrywać się pod workowatymi ubraniami.

Dietetyka - Kukurydza

Dietetyka - Kukurydza

DIETETYKA

Ziarno kukurydzy zawiera składziki takie jak białko, tłuszcz, węglowodany, beta-karoten, B1, B2, E, PP i C. Znajdziemy w niej dużo witamin z grupy B, przede wszystkim tiaminę i niacynę, ale także minerały: sód, potas, wapń, fosfor, żelazo, magnez, miedź, nikiel, cynk, chrom oraz selen...

Otyłość a choroba zwyrodnieniowa

Otyłość a choroba zwyrodnieniowa

DIETETYKA

Jeśli waga ciała jest niewłaściwa w stosunku do naszego wzrostu, może to prowadzić do mechanicznych uszkodzeń chrząstki stawowej. Ponadto często pojawia się sztywność stawów oraz ból.

Dietetyka - Nasiona Chia

Dietetyka - Nasiona Chia

DIETETYKA

Według badań jest to roślina charakteryzująca się cennym składem odżywczym, zawiera duże pokłady wielonienasyconych kwasów tłuszczowych, białka, błonnika pokarmowego, witamin, składników mineralnych oraz związków działających antyoksydacyjnie.